Mercedes C 63 AMG Edition 507
Pozostała część artykułu pod najnowszym filmem z naszego kanału YouTube - zapraszamy do oglądania i głosowania na Wasze ulubione auta z zestawienia:
Mercedes klasy C z oznaczeniem Edition 507 (KM) ma silnik 6.3 V8 bez turbiny, którego moc w stosunku do standardowego C63 AMG podniesiono aż o 50 KM. Moment obrotowy wzrósł z 600 do 610 Nm.
Ponieważ jest to silnik bez turbiny, to z pewnością musiał przejść wiele zmian, żeby uzyskać tak znaczny przyrost mocy. Oficjalnie wiadomo, że zastosowano kute tłoki (znane z Mercedesa SLS AMG), zoptymalizowano korbowody i wał korbowy pod względem masy. Dzięki temu, oprócz dodatkowej mocy, silnik edycji 507 będzie także równiej pracował.
A jakie są osiągi wzmocnionego Mercedesa C 63 AMG? Pierwsza "setka" pojawia się na prędkościomierzu po 4,2 s (kombi: 4,3 s), a prędkość maksymalna to 280 km/h. I raczej jest to efekt działania elektronicznego ogranicznika, niż kres możliwości tego samochodu.
Zanim przejdziesz dalej - może chcesz dołączyć do najlepszej grupy na Facebooku, gdzie doradzamy sobie nawzajem, jakie auta warto kupić, a które należy omijać? Zapraszamy!
Mercedes C 63 AMG Edition 507 ma nawiercane tarcze hamulcowe. Przód: 6 tłoczków, tarcze 360 mm. Z tyłu zaciski mają cztery tłoczki. A wszystko po to, by jak najdokładniej docisnąć klocek do tarczy, a samą tarczę uchronić przed przegrzaniem podczas forsownej jazdy.
Żeby moc silnika w kulturalny sposób przenieść na jezdnię (chociaż jest to bardzo trudne przy tylko tylnym napędzie i silniku z przodu) Mercedesa C 63 AMG Edition 507 postawiono na 19-calowych kołach. Z przodu mają wymiar 235/35 a z tyłu 255/30. Nie zabrakło także dedykowanego ospoilerowania.
Wsiadając do kabiny Mercedesa C 63 AMG Edition 507 mamy gwarancję przebywania w otoczeniu ekskluzywnych materiałów, a kubełkowe fotele trzymają bardzo pewnie na zakrętach.-
Nowy Mercedes CLA - Magnetycznie Inteligentny - Co Potrafi?
Czy czterodrzwiowe auto w stylu coupe jest praktyczne? Nie. Z tyłu usiądą co najwyżej dzieci. Ale za... -
Nowy Mercedes GLE - premiera i zawieszenie jak w S-klasie
MBUX, aktywny asystent jazdy w korku, 48-woltowa instalacja elektryczna, rozpoznawanie gestów, nowy... -
Silnik Mercedes OM 654 vs. OM 651 – twardy reset diesla
Nad dieslami zebrały się ciemne chmury, ale Mercedes nadal wierzy, że to znakomite źródło napędu. I wypu... -
AMG C 63 - Mercedes o piekielnej mocy
Jego poprzednik miał wolnossący silnik V8 o pojemności 6,2 litra. Teraz pod maską Mercedesa AMG C 63...
-
Go-Racing.pl: Spełnij swoje motoryzacyjne marzenia!
Czy kiedykolwiek marzyłeś o tym, by poczuć się jak prawdziwy kierowca wyścigowy, zasiąść za kiero... -
Mercedes A klasa - jak ją skonfigurować?
Mercedes Benz klasy A to dobre auto w swojej cenie. Niewielki kompakt z ogromną liczbą opcji do wykupienia, b... -
Ekologiczne i elektryczne trendy w imporcie aut z zagranicy
Biorąc pod uwagę rosnącą popularność rozwiązań w zakresie elektromobilności, raczej nikogo ni... -
Wypadek lub kolizja drogowa – co robić w takiej sytuacji?
Oczywiście wypadki i kolizje samochodowe zdarzają się na drogach bardzo często. Niestety, ale w wielu prz...