Lexus GS 300h na salonie w Szanghaju
Pozostała część artykułu pod najnowszym filmem z naszego kanału YouTube - zapraszamy do oglądania i głosowania na Wasze ulubione auta z zestawienia:
Nowy Lexus GS 300h ma napęd na tylną oś, ale cały zespół napędowy znajduje się pod przednią maską. Obejmuje on dwa silniki elektryczne i czterocylindrowy silnik benzynowy 2.5.
Jak to bywa w hybrydach Toyoty, silnik pracuje w cyklu Atkinsona, co oznacza, że dzięki odpowiedniemu sterowaniu zaworami rzeczywisty (nie geometryczny) stopień sprężania jest mniejszy niż stopień rozprężania. W silniku Lexusa GS 300 h zastosowano także podwójny wtrysk paliwa - pośredni i bezpośredni - co w Toyocie nazywa się D-4S.
Japoński producent postawił na hybrydę tak mocno, że w swoim portfolio nie ma diesli. Gama modeli Lexusa GS obejmuje teraz:
- GS 300h,
- GS 450h,
- GS 250,
- GS 350 AWD.
Zanim przejdziesz dalej - może chcesz dołączyć do najlepszej grupy na Facebooku, gdzie doradzamy sobie nawzajem, jakie auta warto kupić, a które należy omijać? Zapraszamy!
Jest też i nasza krajowa ciekawostka, dotycząca popularności tego modelu Lexusa. Polska (207 sprzedanych Lexusów GS w roku 2012) zajęła czwarte miejsce w Europie po Rosji, Wielkiej Brytanii, i Niemczech.
-
Go-Racing.pl: Spełnij swoje motoryzacyjne marzenia!
Czy kiedykolwiek marzyłeś o tym, by poczuć się jak prawdziwy kierowca wyścigowy, zasiąść za kiero... -
Mercedes A klasa - jak ją skonfigurować?
Mercedes Benz klasy A to dobre auto w swojej cenie. Niewielki kompakt z ogromną liczbą opcji do wykupienia, b... -
Ekologiczne i elektryczne trendy w imporcie aut z zagranicy
Biorąc pod uwagę rosnącą popularność rozwiązań w zakresie elektromobilności, raczej nikogo ni... -
Wypadek lub kolizja drogowa – co robić w takiej sytuacji?
Oczywiście wypadki i kolizje samochodowe zdarzają się na drogach bardzo często. Niestety, ale w wielu prz...