Tiguan 2.0 TDI: Volkswagen wcale nie nudny
www.motospace.pl
Tiguan 2.0 TDI: Volkswagen wcale nie nudny
Testujemy: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Track And StyleNasza ocena: 9.0/10 www.motospace.pl
Pozostała część artykułu pod najnowszym filmem z naszego kanału YouTube - zapraszamy do oglądania i głosowania na Wasze ulubione auta z zestawienia:
W ten sposób tam, gdzie konkurenci lansują ociekające chromem ramki i grille, firma z Wolfsburga postawiła na ciemne tworzywo, które wizualnie przypomina mocno przyciemnianą szybę. Odtąd atrapy nowych Volkswagenów są właśnie takie: czarne i dostojne. Chrom pojawia się zwykle w najbogatszych wersjach.
Jeżeli zastanawiasz się, czy może lepiej wybrać rodzinną limuzynę zamiast SUV-a, to możesz pozostać w portfolio tej samej marki i przeczytać naszą trylogię o Volkswagenie Passacie B8 i jego technice. A teraz wracamy do Tiguana.
Zanim przejdziesz dalej - może chcesz dołączyć do najlepszej grupy na Facebooku, gdzie doradzamy sobie nawzajem, jakie auta warto kupić, a które należy omijać? Zapraszamy!
Pod maską pracuje ikona Volkswagena, czyli oszczędny (i od niedawna także lepiej wyciszony - a na tle klasyka, jakim był silnik 1.9 TDI wręcz aksamitnie cichy) silnik TDI. Ma on dwa litry pojemności i dostarcza mocy 140 KM. To wystarcza do rozpędzenia Tiguana do "setki" w 10,2 s. To dobry wynik, ale czy ten motor jest wystarczająco wszechstronny do SUV-a?
Z pewnością Volkswagen to typ przestronny i wszechstronny. Świetny na asfalcie, poradzi sobie też w błocie. Ale to błoto właściciel natychmiast zmyje - biały Tiguan to raczej coś dla estety, a nie pojazd do typowo męskiej, terenowej przygody. Bardzo udane auto!
A jeżeli chcesz się przekonać, jakie plany ma Volkswagen na przyszłość, to zapraszamy na prezentację Volkswagena CrossBlue!
-
Nowy Volkswagen Golf GTI TCR ma 290 KM i osiąga 260 km/h! Chcesz zobaczyć zdjęcia?
Turbodoładowanie pozwala łatwo podnosić moc. Skoro firmy tuningowe robią to od ręki i bez problemów, to dl... -
Volkswagen I.D. Buzz Cargo - od klasyka do elektryka
Ma mieć 204 KM, baterię o pojemności nawet 111 kWh i przejechać na jednym ładowaniu do 550 kilometrów. I to... -
Silnik 1.9 TDI - typowe usterki - ile kosztują części do Volkswagena TDI?
Silniki 1.9 TDI montowano w wielu autach i zna go każdy warsztat. Poznaj historię i najczęstsze usterki po... -
Nowy Volkswagen Passat B8 - silniki, spalanie, dane techniczne
Pod maską Volkswagena Passata znajdziesz potężne czterocylindrowce. Za chwilę dowiesz się o nich wszy...
-
Ford Edge 2.0 Titanium – TEST – SUV inny niż wszystkie
Takich SUV-ów nie ma już zbyt wiele. Dużych, ciężkich, stabilnych, wzbudzających zaufanie, z kabiną wielką... -
Ford Ka+ 1.2 - Test - Spalanie, Komfort, Prowadzenie, Przestronność
To miał być test taniego, budżetowego, prostego auta, od którego nie wypada wiele wymagać. Tymczasem znal... -
Kia Ceed SW 1.4 T-GDI - Niespodziewane Wrażenia z Jazdy - Test
Kia Ceed ze 140-konnym silnikiem 1.4 T-GDI zapowiadała się ogniście, a okazała się relaksującym, harmo... -
TOP 20 najchętniej kupowanych aut dla Kowalskiego w 2018 roku i ceny z 2019 roku
Zobacz, jakie samochody najchętniej kupowali prywatni nabywcy w polskich salonach. To są samochody, w...