Ssangyong Korando C EV-R - debiut na targach ENVEX

Ssangyong Korando C EV-R - debiut na targach ENVEX

Ssangyong Korando C EV-R - debiut na targach ENVEX

dat/articles/2013-07/ssangyong-korando-c-evr-debiut-na-targach-envex-396.jpg
Podczas Międzynarodowych Targów Technologii Środowiska i Energii Odnawialnej (ENVEX 2013) w Seulu Ssangyong zaprezentował Korando C EV-R

Pozostała część artykułu pod najnowszym filmem z naszego kanału YouTube - zapraszamy do oglądania i głosowania na Wasze ulubione auta z zestawienia:

Ssangyong Korando C EV-R - debiut na targach ENVEX

Napęd stanowi 136-konny silnik elektryczny, zasilany z baterii litowo-polimerowej o napięciu 420 V i pojemności 16 kWh. To wystarcza by przejechać do 150 km na prądzie i rozpędzić się do maksymalnie 150 km/h (oczywiście przy tej prędkości zasięg drastycznie spadnie). Dodatkowy silnik spalinowy (range extender - nie połączony mechanicznie z kołami, napędza jedynie generator prądu) pozwala pokonać w sumie 500 km.

Samochód wspomagany silnikiem elektrycznym o mocy 100 kW i baterią litowo-polimerową 420V o wydajności 16 kWh może się rozpędzić w trybie elektrycznym do 150 km/h. SUV przejedzie do 150 kilometrów na zasilaniu elektrycznym, natomiast tzw. range extender, czyli silnik benzynowy o mocy 50 KM, pozwala zwiększyć zasięg pojazdu do nawet 500 kilometrów.

Ssangyong Korando C EV-R - debiut na targach ENVEX

Po przejechaniu takiego przebiegu trzeba podłączyć Ssang-Yonga do prądu, żeby się naładował, albo zatankować i dalej jechać na benzynie, przy bardzo skromnych osiągach, jakie zapewnia moc 50 KM. Co istotne, prace rozwojowe nad tym samochodem wspierane są przez koreańskie ministerstwo ochrony środowiska.

KOMENTARZE
ZOBACZ WIĘCEJ NA TEN TEMAT