Skoda otwiera pierwszy multimedialny salon sprzedaży

Skoda otwiera pierwszy multimedialny salon sprzedaży

Štore by Auto Wimar - nazwa wydaje się dziwna, ale to nic innego jak Škoda Store. Multimedialny salon samochodowy to ukłon w stronę preferencji klientów, którzy chcą żyć szybko, dostawać wszystko natychmiast i najlepiej jak w smartfonie - czyli prawie wszystkich mieszkańców dużego miasta :)

Skoda otwiera pierwszy multimedialny salon sprzedaży

  • Nowe ciekawe miejsce na mapie Warszawy i Polski
  • Zakup samochodu wśród ekranów dotykowych i tabletów
  • Dedykowana aplikacja towarzysząca zakupowi Skody

Miło nam donieść, że warszawski salon firmy Auto Wimar jest pierwszym, pilotażowym projektem nowego sposobu sprzedaży wśród dealerów marki Skoda w Europie.

To bardzo dobre posunięcie marketingowe, bo każdy producent wie, że proces zakupowy i opakowanie też się liczą. O ile opakowaniem dla smartfona jest eleganckie pudełko, o tyle "opakowaniem" dla nowego auta jest właśnie salon, w którym go kupujemy.

Skoda otwiera pierwszy multimedialny salon sprzedaży

Wrażenia z pierwszego kontaktu z nowym autem w salonie mają bardzo duże znaczenie na to, co kupimy i ile na to wydamy pieniędzy - i sprzedawcy świetnie zdają sobie z tego sprawę.

Zakup Skody ma być owocny, przyjemny i cyfrowy

Klient, którego sprzedawca przyjmuje w kącie zatłoczonego ludźmi i autami pomieszczenia jest mniej skłonny do wydawania pieniędzy od kogoś, kto czuje, że jest w centrum uwagi w eleganckich okolicznościach.

Skoda otwiera pierwszy multimedialny salon sprzedaży

Skoda zdecydowała się zainicjować erę cyfrowych salonów, aby odpowiedzieć na tempo życia w dużych miastach. Według analityków marki, klienci pragną zaoszczędzić jak najwięcej cennego czasu i sprawny proces zakupowy jest dla nich kluczowy.

W warszawskim salonie Štore by Auto Wimar klient ma poczuć się jak w dom - ma o to dbać aż 15-osobowy zespół, który przeszedł specjalistyczne szkolenia. Zadaniem pracowników będzie nie tylko dobry kontakt bezpośredni z klientami, lecz także obsługa telefoniczna i mailowa.

Skoda otwiera pierwszy multimedialny salon sprzedaży

Na bazie badań konsumenckich wydzielono w salonie specjalne strefy, które pozwalają zachować prywatność. Wydłużono także godziny otwarcia: od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10:00-20:00.

No dobrze, a gdzie ta cyfrowa (r)ewolucja?

iPady, stół interaktywny, ekran dotykowy i ściana z czterema 55-calowymi telewizorami mają zapewnić cyfrowe doświadczenia. Na wszystkich urządzeniach pracuje dedykowana sprzedaży Skody aplikacja.

Nie jest to jeszcze wirtualna rzeczywistość, ale jeżeli kupujący poczują się od tego lepiej obsłużeni, to jesteśmy za. I nadal wierzymy, że najważniejszy jest sprzedawca - jego kompetencje, cierpliwość, zdolności komunikacyjne.

Perswazję zostawiamy sprzedawcom - tych technik nie zdradzi Wam żaden importer czy dealer. A stronę nowego salonu multimedialnego znajdziecie tutaj:

https://storebyautowimar.pl

Zdjęcia: Skoda.

Do następnego salonu :)

KOMENTARZE
Ładuję komentarze...