Mazzanti Evantra V8 - debiutuje w Monako

Mazzanti Evantra V8 -  debiutuje w Monako

Mazzanti Evantra V8 - debiutuje w Monako

dat/articles/2013-04/mazzanti-evantra-v8--debiutuje-w-monako-354.jpg
Włoska firma produkująca samochody niszowe pokazuje swój najnowszy model produkcyjny w mecce biznesu i dużych pieniędzy

Pozostała część artykułu pod najnowszym filmem z naszego kanału YouTube - zapraszamy do oglądania i głosowania na Wasze ulubione auta z zestawienia:

Mazzanti Evantra V8 -  debiutuje w MonakoNa całe szczęście Evantra nie różni się wiele od koncepcji zaprezentowanej pod koniec 2012 roku. Teraz Włosi ujawniają pełną specyfikacje modelu. Mają zamiar wyprodukować tylko 5 egzemplarzy.
Mazzanti Evantra V8 -  debiutuje w MonakoJak na sportowy samochód przystało, Evantra aż kipi agresywnością. Niski środek ciężkości, dużo przetłoczeń karoserii a po bokach duże wloty powietrza. Tył samochodu podkreśla podwójna końcówka wydechowa umieszczoną pośrodku.
Mazzanti Evantra V8 -  debiutuje w MonakoMazzanti Evantra V8 mierzy 4325 mm długości, 1955 mm szerokości, 1225 mm wysokości a rozstaw osi to 2550 mm. Samochód waży około 1300 kg.

Zanim przejdziesz dalej - może chcesz dołączyć do najlepszej grupy na Facebooku, gdzie doradzamy sobie nawzajem, jakie auta warto kupić, a które należy omijać? Zapraszamy!

Mazzanti Evantra V8 -  debiutuje w MonakoDo napędu Evantry użyto jednostki V8 o pojemności 7-litrów, która generuje moc 711 KM i 848 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom Mazzanti osiąga pierwsze 100 km/h w czasie 3,2 sekundy, a prędkościomierz zatrzymuje się na 350 km/h. Jednostka ta współpracuje z 6-cio biegową automatyczną lub manualną skrzynią biegów.
Mazzanti Evantra V8 -  debiutuje w MonakoDo zatrzymywania tego bolidu producent użył hamulców Brembo o średnicy 380 mm z przodu i 360 mm z tyłu. Evantra poruszać się będzie na 20-calowych, aluminiowych felgach OZ wraz z oponami Continentala w rozmiarze 255/30 przód i 305/25 tył.
Mazzanti Evantra V8 -  debiutuje w MonakoW środku Evantra wygląd równie agresywnie jak na zewnątrz. Trójramienna sportowa kierownica, sportowe kubełkowe siedzenia i centralnie umieszczony wyświetlacz sprawiają, że kierowca od razu czuje się jak na torze wyścigowym.
Mazzanti Evantra V8 -  debiutuje w MonakoCena Mazanti Evantra nie jest publicznie znana, ale sam fakt, że wyprodukowanych będzie tylko 5 egzemplarzy, pozwala sądzić, że cena nie będzie niska.

KOMENTARZE
ZOBACZ WIĘCEJ NA TEN TEMAT