Honda CRF250M - nowe supermoto z Japonii

Honda CRF250M - nowe supermoto z Japonii

Honda CRF250M - nowe supermoto z Japonii

dat/articles/2013-04/honda-crf250m-nowe-supermoto-z-japonii-344.jpg
Po udanym debiucie w 2012 roku bliźniaczego CRF250L, Honda zdecydowała się na wypuszczenie nowego modelu

Pozostała część artykułu pod najnowszym filmem z naszego kanału YouTube - zapraszamy do oglądania i głosowania na Wasze ulubione auta z zestawienia:

Honda CRF250M - nowe supermoto z JaponiiLinia stylistyczna nowego motocykla Hondy może się podobać. Jak na motocykl Supermoto przystało CRF250M ma agresywny wygląd charakteryzujący się wysokim skokiem amortyzatorów, odsłoniętym silnikiem, pojedynczym tłumikiem oraz 17-calowymi kołami z ulicznymi oponami rozmiarze 110/70-17 (przód) oraz 130/70-17 (tył).
Honda CRF250M - nowe supermoto z JaponiiHonda napędzana jest silnikiem o pojemności niemal 250 cm3, który generuje moc 23 KM przy 8500 obr./min. i moment obrotowy 22 Nm przy 7000 obr./min. Zbiornik paliwa ma pojemność 7,7 litra i pozwala na przejechanie około 250 km co daje spalanie na poziomie 2,9 litra na 100 kilometrów.
Honda CRF250M - nowe supermoto z JaponiiHonda ma podwójną kołyskową ramę wspomaganą ramą pomocniczą, z aluminiowym wahaczem i układem Pro-Link. Do zatrzymywania CRF'a producent zastosował tarcze o średnicy 296 mm z podwójnym zaciskiem z przodu oraz 220 mm z pojedynczym z tyłu.

Zanim przejdziesz dalej - może chcesz dołączyć do najlepszej grupy na Facebooku, gdzie doradzamy sobie nawzajem, jakie auta warto kupić, a które należy omijać? Zapraszamy!

Honda CRF250M - nowe supermoto z JaponiiSupermoto Hondy będzie dostępne w dwóch malowaniach: czarnym ze złotymi kołami i czerwono-czarnym. CRF250M może nie jest demonem prędkości, ale zapewnia komfortowe warunki podróży przy niskich kosztach eksploatacji.

KOMENTARZE