Gumpert Apollo S 2013 - w Genewie

Gumpert Apollo S 2013 - w Genewie

Gumpert Apollo S 2013 - w Genewie

dat/articles/2013-03/gumpert-apollo-s-2013-w-genewie-277.jpg
Firma Gumpert, założona przez byłego pracownika Audi, niedawno przechodziła kłopoty finansowe. W końcu znalazła inwestora i zaprezentowała kolejną generację Apollo

Pozostała część artykułu pod najnowszym filmem z naszego kanału YouTube - zapraszamy do oglądania i głosowania na Wasze ulubione auta z zestawienia:

Gumpert Apollo S 2013 - w GenewieGumpert Apollo S wygląda bardzo agresywnie. Aż kipi mocą! Z przodu widzimy solidny spoiler i światła led. Jak na auto sportowe przystało, Gumpert jest bardzo niski. Z tyłu mamy dyfuzor, poczwórny wydech oraz wielkie skrzydło, które ma za zadanie dociskać ten pocisk przy dużych prędkościach do jezdni.
Gumpert Apollo S 2013 - w GenewieGumpert wyposażony jest w zależności od potrzeb w 19- lub 20-calowe aluminiowe felgi z centralną nakrętką. Producent wyposażył Apollo S w 6-tłoczkowe zaciski oraz wentylowane tarcze o średnicy 378 mm, aby sprawnie ten supersamochód zatrzymać.
Gumpert Apollo S 2013 - w GenewieSercem Gumperta Apollo S jest silnik V8 Audi o pojemności 4,2 litra, generujący moc aż 750 KM oraz moment obrotowy na poziomie 900 Nm. Pozwala to wręcz wystrzelić ten bolid do "setki" w ciągu 2,9 sekundy, a 200 km/h osiąga on w czasie 8,8 sekundy. Wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 320 km/h.

Zanim przejdziesz dalej - może chcesz dołączyć do najlepszej grupy na Facebooku, gdzie doradzamy sobie nawzajem, jakie auta warto kupić, a które należy omijać? Zapraszamy!

Gumpert Apollo S 2013 - w GenewieNapęd Gumperta Apollo S przenoszony jest za pomocą manualnej lub sekwencyjnej skrzyni biegów. Zmiana jest możliwa za pomocą tradycyjnej dźwigni lub łopatkami przy kierownicy, którą można zdejmować jak w samochodach wyczynowych. Apollo S ma regulowany prześwit i zawieszenie z podwójnymi wahaczami poprzecznymi.
Gumpert Apollo S 2013 - w GenewieDo budowy Superbolidu inżynierowie z Gumpert-a użyli zaawansowanych technologicznie materiałów takich jak aluminium, kevlar czy włókna węglowe. Rama samochodu jest chromowo-molibdenowa.

KOMENTARZE
ZOBACZ WIĘCEJ NA TEN TEMAT