Audi RS 6 Avant
Pozostała część artykułu pod najnowszym filmem z naszego kanału YouTube - zapraszamy do oglądania i głosowania na Wasze ulubione auta z zestawienia:
Karoseria otrzymała pakiet aerodynamiczny, a w nadkolach znalazły się dwudziestocalowe koła.
W ekskluzywnie wykończonej kabinie dominuje skóra naturalna i Alcantara.
Na pokładzie znalazło się to, co Audi ma najlepsze: system telematyczny MMI uzupełniono ekskluzywnym zestawem nagłośnieniowym Bang & Olufsen, który oprócz 15 głośników zapewnia także dostęp do internetu.
Zanim przejdziesz dalej - może chcesz dołączyć do najlepszej grupy na Facebooku, gdzie doradzamy sobie nawzajem, jakie auta warto kupić, a które należy omijać? Zapraszamy!
A co Audi RS 6 kryje pod maską? Jest tam 4-litrowe V8 (560 KM/700 Nm), a w układzie napędu na cztery koła znalazł się ośmiobiegowy automat. Trzeba tu zaznaczyć, że jak na benzynowe turbo, ani moment obrotowy ani moc tej jednostki napędowej nie są wygórowane. Także z pewnością będzie co tuningować.
Osiągi nowego Audi RS6 w wersji Avant są niesamowite. Sprint do "setki" zajmuje 3,9 sekundy. Ciekawie wyglądają prędkości maksymalne, zależne od wykupionego pakietu: standardowe 250 km/h można podnieść do 280 km/h a nawet do 280 km/h w przypadku pakietu Dynamic Plus.
Audi RS 6 Avant mimo takich osiągów, zbliżających rodzinne kombi do supersamochodów, chce być tak "eko" jak to tylko możliwe. Spalanie ma średnio wynieść 9,8 l/100 km, zastosowano odłączanie połowy cylindrów podczas spokojnej jazdy. Czyli - jak znamy uwodzicielską naturę Audi RS - prawie nigdy.
Audi RS 6 Avant waży niemało i taką masę trzeba "mieć czym" zatrzymać. Dlatego standardem są wyczynowe hamulce oraz adaptacyjne, obniżone zawieszenie. Jeżeli to komuś nie wystarczy, może zamówić hamulce ceramiczne i jeszcze twardsze zawieszenie.
Ceny? W Wielkiej Brytanii będą rozpoczynały się od około 77 tys. funtów.
-
Audi S6 i S7 3.0 V6 TDI teraz z elektrycznym turbo!
Nikt nie lubi czekać, aż turbina się rozpędzi. Nikt! Audi o tym wie i montuje elektryczną turbosprężarkę, pozwala... -
Audi e-tron 55 quattro ma 136 KM. Jak to możliwe?
To nie jest żart, tylko ciągła moc maksymalna, dostępna w dwuipółtonowym SUV-ie. Zaraz dowiesz się,... -
Audi e-tron GT ma 590 KM - gorący temat!
Jest piękne, szybkie i wielu chciałoby je już mieć, ale... Na 590-konne Audi e-tron GT trzeba czekać aż d... -
Audi 80 B3 1.6 z roku 1991
Prosty silnik z gaźnikiem w niezniszczalnym, ocynkowanym nadwoziu Audi - 80 B3 w tak dobrym stanie to...
-
Go-Racing.pl: Spełnij swoje motoryzacyjne marzenia!
Czy kiedykolwiek marzyłeś o tym, by poczuć się jak prawdziwy kierowca wyścigowy, zasiąść za kiero... -
Mercedes A klasa - jak ją skonfigurować?
Mercedes Benz klasy A to dobre auto w swojej cenie. Niewielki kompakt z ogromną liczbą opcji do wykupienia, b... -
Ekologiczne i elektryczne trendy w imporcie aut z zagranicy
Biorąc pod uwagę rosnącą popularność rozwiązań w zakresie elektromobilności, raczej nikogo ni... -
Wypadek lub kolizja drogowa – co robić w takiej sytuacji?
Oczywiście wypadki i kolizje samochodowe zdarzają się na drogach bardzo często. Niestety, ale w wielu prz...