Nowy Lexus IS - luksus w kolejnej odsłonie
Pozostała część artykułu pod najnowszym filmem z naszego kanału YouTube - zapraszamy do oglądania i głosowania na Wasze ulubione auta z zestawienia:
Zanim przejdziesz dalej - może chcesz dołączyć do najlepszej grupy na Facebooku, gdzie doradzamy sobie nawzajem, jakie auta warto kupić, a które należy omijać? Zapraszamy!
Można się spierać, czy wygląda to dobrze, ale z pewnością trudno odmówić Lexusowi sukcesu w poszukiwaniach własnego stylu. Szczególną wizytówką marki ma być bardzo charakterystyczny grill chłodnicy.
Nowy Lexus IS otrzymał całkowicie zmienione wnętrze, które według zapewnień producenta ma łączyć oczekiwane w każdym Lexusie wyrafinowanie i wysoką jakość z bardziej sportową, zorientowaną na kierowcę stylizacją i rozmieszczeniem przyrządów.Nowy Lexus IS oferuje większy i ustawniejszy bagażnik. W pokazanej na zdjęciu wersji hybrydowej kufer będzie mniejszy, ale za to akumulatory umieszczono pod podłogą, co nie ogranicza wykorzystania składanej kanapy.Fotel kierowcy Lexusa IS ma teraz zapewniać jeszcze skuteczniejsze trzymanie boczne podczas dynamicznej jazdy na zakrętach. Ogólnie pozycja kierowcy ma być bardziej sportowa, co zazwyczaj oznacza, że będzie on siedział niżej. Kierownica nawiązuje stylem do Lexusa LFA.
Nowy Lexus IS ma większy o 70 mm rozstaw osi oraz jest o 10 mm szerszy. W połączeniu z cieńszymi oparciami przednich foteli pasażerowie tylnej kanapy mają mieć o 85 milimetrów więcej miejsca na nogi. Gdyby to się potwierdziło, byłaby to ogromna zmiana na plus.
Dopełnieniem wyszukanych materiałów tapicerskich i wykończeniowych są nowoczesne urządzenia pokładowe oraz wysokiej jakości zegar analogowy z podświetleniem powierzchniowym.Zastosowany po raz pierwszy w Lexusie IS układ wyboru trybu jazdy oznacza całe bogactwo ustawień poprzez przełączanie trybów: ECO, NORMAL, SPORT/SPORT S i SPORT S+. Ostatni z wymienionych trybów dostępny ma być tylko z zawieszeniem o zmiennej charakterystyce, prawdopodobnie w modelu 300h.
Nowy Lexus IS 250 z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6 o mocy 207 koni mechanicznych (przy 6400 obr./min) i momencie obrotowym 250 Nm (dostępnym przy 4800 obr./min) będzie dostępny w Europie z napędem na tylne koła.Karoseria Lexusa IS F Sport da się rozpoznać między innymi po zmienionym zderzaku i grillu chłodnicy z mocniej zaakcentowanym chromowanym obramowaniem.
-
Nowa Honda Civic Type R 2023 z turbo, czy bez turbo?
Honda Civic Type R to jeden z najszybszych samochodów z przednim napędem, jeżdżących po Ziemi. Jeżeli zasta... -
Terenowa Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D 4x4 Diesel Pali 10 l/100 km i Jest Legendą
Jak to możliwe, żeby przez 70 lat sprzedać 10 milionów samochodów terenowych? Toyota potrafi takie cuda... -
Toyota GR Corolla Turbo z napędem 4x4. Analiza 300-Konnego Potwora z Japonii
Oto rarytas z Ameryki, nowa trzystukonna Toyota GR Corolla. Trudno uwierzyć, że Toyota po tylu dekadach p... -
Poniżej 5 l/100 km w mieście w 130-konnym benzynowym SUV? Honda HR-V 1.5 potrafi takie cuda!
Co zrobić, aby taniej jeździć samochodem przy wysokich cenach benzyny? Czy jest jakiś sposób na to,...