Porsche 911 Turbo oraz Turbo S - kolejna odsłona

Porsche 911 Turbo oraz Turbo S - kolejna odsłona
Niemiecki koncern ma zamiar zaprezentować najnowszy model na salonie we Frankfurcie. Ale wzrok możemy nacieszyć już teraz, ponieważ pojawiły się oficjalne zdjęcia
Porsche 911 Turbo oraz Turbo S - kolejna odsłona Jak widać Porsche stara się nawiązywać do poprzednich modeli. Ich kultowy model zmienia się bardzo subtelnie. Wersja Turbo w stosunku do Cerrery 4 urosła nieznacznie i mierzy 4490 mm długości oraz 1878 mm szerokości. 911 wyróżniają 20-calowe aluminiowe felgi, a w wersji S dodatkowo wszystkie lampy w technologii LED.
Porsche 911 Turbo oraz Turbo S - kolejna odsłona Ale to co najważniejsze w Porsche to silnik. Producent użył sześciocylindrowej 3,8-litrowej jednostki która w wariancie Turbo uzyskuje moc 520 KM natomiast w wersji Turbo S aż 560 KM. Silnik ten pozwala na osiągnięcie prędkości 100 km/h w czasie 3,2 sekundy (wersja S w 3,1 sekundy), a prędkościomierz zatrzymuje się przy wartości 318 km/h.
Porsche 911 Turbo oraz Turbo S - kolejna odsłona Jednostka napędowa współpracuje z 7-stopniową automatyczną skrzynią biegów PDK z systemem Start-Stop. Producent deklaruje że najnowsze Porsche 911 Turbo będzie oszczędniejsze o 16 % od poprzednika i średnie spalanie wyniesie 9,7 litra na 100 km. Tylko czy znajdzie się ktoś, kto nie lubi wciskać gazu i uzyska taki wynik?
Porsche 911 Turbo oraz Turbo S - kolejna odsłona Najnowsze 911 Turbo wyposażone będzie w system 4 kół skrętnych, elektrycznie regulowany spoiler przedni oraz automatycznie wysuwany tylny. Producent chwali się że Porsche uzyskało na północnej pętli toru Nurburging czas 7 minut i 30 sekund. (wersja S)
Porsche 911 Turbo oraz Turbo S - kolejna odsłona Wewnątrz Porsche nie pozostawia wiele do życzenia. Jak zwykle 911-ka jest doskonale wykończona i wyposażona. Na zdjęciu widzimy połączenie tapicerki skórzanej jasnobrązowej z deską rozdzielczą w kolorze ciemnego brązu. Całość uzupełniają aluminiowe dodatki.
Porsche 911 Turbo oraz Turbo S - kolejna odsłona 911-ka ma w Niemczech być dostępna od września tego roku i kosztować w wersji Turbo ponad 162 000 euro a w mocniejszym wydaniu ponad 195 000 euro.