Nowy Passat jeszcze w 2014 roku

Nowy Passat jeszcze w 2014 roku

Nowy Passat jeszcze w 2014 roku

dat/articles/2014-06/nowy-passat-jeszcze-w-2014-roku-450.jpg
Przed 41 laty VW wprowadził pierwszą generację Passata. Od tego czasu powstały 22 miliony egzemplarzy, a obecnie producent zapowiada ósmą generację Passata. Na pierwszych rynkach zadebiutuje on w czwartym kwartale 2014 roku

Pozostała część artykułu pod najnowszym filmem z naszego kanału YouTube - zapraszamy do oglądania i głosowania na Wasze ulubione auta z zestawienia:

Nowy Passat jeszcze w 2014 rokuZapowiadając nową generację Volkswagena Passata, producent ma pełne usta superlatyw. I jak go znamy, nie chodzi tu raczej o reklamowe slogany, tylko o fakty, od których już włos się jeży na głowie konkurentom. Bo jeżeli chodzi o wizerunek i popularność modelu w Polsce, Passat to po prostu potęga. Volkswagen zapowiada premierowe rozwiązania techniczne, które zadebiutują właśnie w nowym Passacie, i wymienia: nowy cyfrowy wyświetlacz wielofunkcyjny, wysuwany wyświetlacz typu Head Up, funkcję awaryjnego hamowania w mieście z opcją rozpoznawania pieszych czy asystenta jazdy w korkach. Nowy Passat ma też być kolejnym modelem koncernu, dostępnym z hybrydowym napędem z możliwością doładowywania akumulatorów z zewnętrznego źródła energii.
Nowy Passat jeszcze w 2014 rokuZgodnie z obecnym trendem, Volkswagen zadbał o maksymalne odchudzenie auta ze zbędnych kilogramów. W sumie zaoszczędzono 85 kg, z czego 9 kg przypada na układ jezdny, 40 kg na silniki, 3 kg na instalację elektryczną i 33 na wyposażenie. Volkswagen zapowiada także wirtualne wskaźniki animowane na ekranie LCD zamiast tradycyjnych zegarów. Ale uwaga - lampki kontrolne systemów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo będą jak najbardziej prawdziwe, a nie animowane. Ten z pozoru drobny krok daje nadzieję na zdrowy rozsądek projektantów w ogólnym pędzie do wirtualizacji instrumentów. Ale czy wyświetlane zegary będą wystarczająco eleganckie do nowego Passata?
Nowy Passat jeszcze w 2014 rokuMoglibyśmy jeszcze długo wyliczać nowinki techniczne, ale staramy się dbać o atrakcyjną ilustrację tego, o czym piszemy, a Volkswagen nie dostarczył więcej szkiców. Ale nic straconego - w zamian mamy dla Was rarytas: test pięknego używanego Volkswagena Passata z roku 2001. Już wtedy ten samochód przestronnością i pakownością przewyższał konkurencję. Czy nowy model też będzie dominatorem?

KOMENTARZE