Nowa Honda CR-V - dziewięć biegów i 160 KM

Nowa Honda CR-V - dziewięć biegów i 160 KM

Nowa Honda CR-V - dziewięć biegów i 160 KM

dat/articles/2015-01/nowa-honda-crv-dziewiec-biegow-i-160-km-499.jpg

Odmieniona, przyprawiona chili nowa Honda CR-V nabiera prędkości. Dostała mocniejszego, 160-konego diesla 1.6 i-DTEC oraz aż dziewięciobiegową skrzynię! Na pewno będzie jeździła lepiej. A jak Wam się podoba lifting nadwozia?

Pozostała część artykułu pod najnowszym filmem z naszego kanału YouTube - zapraszamy do oglądania i głosowania na Wasze ulubione auta z zestawienia:

Nowa Honda CR-V - dziewięć biegów i 160 KMZmiany widać gołym okiem i z pewnością przyniosą one japońskiemu koncernowi sporo dobrego w kategorii SUV. Honda CR-V przeszła odważną przemianę nadwozia, wnętrza, została również uzbrojona w mocniejszy silnik wysokoprężny 1,6 litra i-DTEC. Ale to nie wszystko!
Nowa Honda CR-V - dziewięć biegów i 160 KMStylizacja nowej Hondy CR-V nabrała drapieżnego charakteru. Auto prezentuje się ciekawiej z każdej strony. Niewątpliwie jednak widać, że przednia część nadwozia przoduje nad resztą. Zmieniono przednie reflektory oraz kształt zderzaka, który "pompuje" auto do przodu. Dzięki temu Honda stała się o wiele bardziej sportowa. I bardzo dobrze - przecież nikt nie chce jeździć nudnym SUV'em.
Nowa Honda CR-V - dziewięć biegów i 160 KMZ tyłu zaś Honda otrzymała nowe zespolone lampy LED a przetłoczenie w dolnej części tylnej klapy zgrabnie zamyka linię boczna samochodu. Jak widzicie, japoński producent nie był zbyt hojny jeżeli chodzi o liczbę zdjęć poliftingowej CR-V, więc nawet nie mamy jak pokazać Wam detali. A one naprawdę wyszły Hondzie na dobre.

Zanim przejdziesz dalej - może chcesz dołączyć do najlepszej grupy na Facebooku, gdzie doradzamy sobie nawzajem, jakie auta warto kupić, a które należy omijać? Zapraszamy!

Nowa Honda CR-V - dziewięć biegów i 160 KMJak już wcześniej wspomniałem, Honda CR-V w wersji z napędem na 4 koła otrzymała nową jednostkę napędową - wysokoprężny, czterocylindrowy silnik 1,6 litra i-DTEC o mocy 160 KM i maksymalnym momencie obrotowym 350 Nm. Może on współpracować z automatyczną dziewięciobiegową skrzynią lub manualną sześciobiegową. Zwolennicy wersji napędzanej na przednią oś będą mieli do wyboru 1,6 litra i-DTEC o mocy 120 KM, a także benzynowy 2,0 litra i-VTEC o mocy 155 KM.
Nowa Honda CR-V - dziewięć biegów i 160 KMHonda wyszła naprzeciw oczekiwaniom mocno poszerzającej się grupy fanów multimediów. Honda CR-V począwszy od wersji Elegance standardowo zostanie wyposażona w system multimedialny Honda Connect. Możliwość instalowania aplikacji daje nieograniczone możliwości dostępu do potrzebnych informacji. Dotykowy ekran, kamera cofania, Bluetooth pozwalające na strumieniowe przesyłanie muzyki z telefonu, komputer pokładowy i wiele innych opcji o czym będziecie mogli się przekonać już wiosną tego roku. Tekst: Krzysztof Zdankowski, zdjęcia: Honda

KOMENTARZE