Nissan Leaf - Dobry pomysł, słaba sprzedaż

Nissan Leaf - Dobry pomysł, słaba sprzedaż

Nissan Leaf - Dobry pomysł, słaba sprzedaż

dat/articles/2013-01/nissan-leaf-dobry-pomysl-slaba-sprzedaz--190.jpg
Elektryczny Nissan to świetny pomysł w sytuacji panującego kryzysu oraz przy wysokich cenach paliwa. Niestety, nie przypadł do gustu potencjalnym nabywcom

Pozostała część artykułu pod najnowszym filmem z naszego kanału YouTube - zapraszamy do oglądania i głosowania na Wasze ulubione auta z zestawienia:

Nissan Leaf - Dobry pomysł, słaba sprzedażNissan Leaf nie jest oferowany w Polsce. W innych krajach europejskich można go nabyć za cenę 30 000 euro. Jest to dość wygórowana kwota zatem producent z Japonii postanowił opuścić ceny o 10 %, żeby podbudzić sprzedaż.
Nissan Leaf - Dobry pomysł, słaba sprzedażLeaf kosztuje sporo, oferując w zamian niewiele. Główną przyczyną słabej sprzedaży jest jego zasięg. Nissanem na pełnych bateriach możemy przejechać 160 km. Samochód przyspiesza do 145 km/h, a setkę osiąga w 11,9 s. Masa własna to 1540 kg.
Nissan Leaf - Dobry pomysł, słaba sprzedażCiekawostką jest to, że Nissan Leaf w 2011 roku zdobył prestiżowy tytuł Car Of The Year i został pierwszym elektrycznym samochodem, który zdobył tę nagrodę.

KOMENTARZE